Ijtimak Malaysia 2010 di Masjid Sri Petaling

Salam 1Malaysia, aku ingin kongsikan pesanan dari seorang sahabat untuk perhatian dan juga tindakan kita semua :

Setelah kita menghabiskan masa atas kerisauan dunia apa kata kita hadir dalam program Ijtimak yang akan berlansung pada 11 – 13 Jun 2010 di Masjid Sri Petaling … tak mampu3 hari mungkin beberapa hari … atau beberapa jam … atau beberapa minit … atau beberapa saat … insyallah banyak manafaat untuk kehidupan akhirat yang lebih panjang .. semoga dengan pengorbanan tinggalkan perniagaan, ladang dan opis ALLAH swt akan sebarkan hidayah ke seluruh dunia. Kalau sibuk sangat tak pe lah tapi merayu bagi masa Sabtu,12/6/2010, 10am sampai 12.30pm, penting amanat daripada Maulana untuk Ulama dan Orang Kaya yang kita orang biasa mesti dengar

Insyallah kita azam dan usaha korbankan masa kita untuk kejayaan dunia dan akhirat. Ambil peluang untuk sibarkan info ini kepada seberapa ramai yang boleh samada melalui entri atau SMS, semuga ada hati teman-teman kita yang terusik dan mendapat hidayah untuk hadir Ijtimak. Setiap teman kita yang hadir itu pasti ada saham akhirat untuk kita kelak dari Allah swt. Alhamdulillah ramai yang telah mendapat hidayah berkat Ijtimak Malaysia 2009 di Nilai yang telah dihadiri lebih daripada 200 ribu jemaah. Insyallah kali ini kita pulak yang terpilih.

[ad#serverfreak]

37 Comments

  1. Salam Bro,

    Lama sungguh tak singgah ke sini. Sampai tercicir banyak entri yang keluar kat sini.

    Selamat Bercuti bersama keluarga.

    Selamat Juga erjuang di jalan ALLAH s.w.t

  2. Salam.
    Aduh, tak dpt g lagi.
    Blm balik malaysia.

    Ada bayan ko tlg recordkan.
    🙂

  3. kekangan jarak mungkin membatasi aku untuk datang.. apapun, harap akan ada perkongsian tentang ijtimak tu nanti untuk tatapan bersama

    1. @kulanz,

      Rasanya kat setiap negeri ada buat usaha.
      Cuba cek ngri johor kt mne.

      Sri Petaling tu markaz Malaysia.

    1. @aizuddin, Insyallah bila Allah swt sentuh hati kita dengan hidayah tiada apa yg boleh menolak untuk hadir tetapi kalau belum dapat hidayah dipujuk, dipaksa, dirayu, diheret pun pasti tak akan nak join.

    1. @mieran, tahniah jadi pengomel pertama. Masih dalam program Kembara cuti sekolah. Banyak destinasi yg telah dan akan disinggahi sehingga Ahad 20/6/2010.

        1. @Bang Iwan, ha… Bang Iwan selalu juga jadi pengomel pertama.. Banyak jer dekat blog lama2 tu Ban Iwan jadi pengomen pertama.. heehe

      1. @denaihati, owh lupa plak..terima kasih..hehe..dah lama tunggu2 nak jadi pengomel pertama akhirnya dpt jugak kali ni..hehee

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!