Renew Road Tax kenderaan online

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, ramai yang tak tahu termasuk aku lah tu yang road tax kenderaan ni boleh renew lebih awal kalau tak silap 60 hari sebelum tarikh luput. Biasanya hari-hari terakhir tu lah tergesa-gesa bertindak renew road tax samada buat sendiri atau minta bantuan agen atau minta bantuan bank yang kita buat pinjaman pembelian kenderaan. Aku biasanya memang minta bantuan bank saja nak bagi diaorang susah sebab dah makan banyak intrest dari pinjaman 7 tahun tu.

Sebenarnya kita je yang menyusahkan diri. Road tax kenderaan boleh diperbaharui secara online