Seks Suami Isteri Kerap Ok Ke

Semalam aku berkesempatan membaca majalah Keluarga keluaran bulan November. Biasalah ada macam-macam topik dan gambar yang menarik untuk ditatapi. Dalam banyak-banak artikel aku tertarik dengan satu soalan di ruang Pakar kami membantu yang dikendalikan oleh Dr. Mohd Ismail Tambi.

Rahsia Menambat Nafsu Suami – Ebook terbaik buat para isteri yang ingin memuaskan suami dengan cara yang sensasi
Soalan ini daripada seorang sudi rumah dengan tajuk “Kerap Lakukan Hubungan Seks”: Saya sudah mendirikan rumah tangga selama lima tahun dan belum mempunyai cahaya mata. Untuk pengetahuan doktor, saya ini adalah seorang yang kuat seks. Boleh dikatakan dalam sehari, lima kali saya akan melakukan hubungan seks bersama suami. Suami juga tidak kisah dan kami melakukan pelbagai aksi supaya tidak bosan. Persoalannya adakah perkara ini normal atau sebaliknya dan bagaimana mahu mengurangkan keinginan seks itu? Adakah kekerapan ini disebabkan kami berdua terlalu mahukan kehadiran cahaya mata? (Kalau nak tahu jawapannya tu kenalah baca Majalah Keluarga).

main dengan suami orang

Salah satu tujuan Allah menjadikan lelaki dan wanita adalah kerana seks. Islam mewajibkan umatnya berkahwin mengikut syarat-syarat yang telah ditetapkan untuk mengelakkan seks bebas yang banyak keburukan dari sudut kesihatan dan keturunan. Apabila suami isteri sudah diakadkan maka seks dihalalkan walaupun datang dari sudut mana kecuali dubur dan sekerap mana yang termampu. Urusan seks dalam hubungan sesebuah rumahtanggan jangan sesekali diremahkan kerana ramai teman-teman yang porak peranda rumahtangga akibat disampingkan soal seks. Kemahuan seks ini adalah anugerah Allah yang unik dan kita hambanya MESTI mencari ilmu untuk keharmonian seumur hidup.

Baca juga : Apa salahnya suami berpoligami

Selain untuk kesihatan, tujuan seks adalah untuk melahirkan zuriat tetapi tidak sedikit yang diuji Allah dengan tidak dianugerahkan zuriat. Bukan setakat manusia biasa tetapi Nabi dan Rasul juga diuji oleh Allah dengan tidak diberikan zuriat. Bagi yang belum dikurnia zuriat bersabarlah. Insyallah setiap ujian yang Allah berikan kepada kita pasti ada HIKMAHnya yang hanya Allah sahaja yang tahu kebaikannya disebalik ujian tersebut.

Bagi yang bersabarย  berusaha, berdoa dan bertawakal pasti ada ganjaran jika tidak di dunia PASTI di akhirat kelak.

———————————————————————

Masalah seksual pada suami menyebabkan isteri mencari makan diluar dan tidak kurang adaย main dengan suami orang. Masalah begini tidak akan berlaku sekiranya suami bertindak dengan mencari penawar kepada masalah yang dihadapi.

Rahsia terbaik buat para suami yang ingin memuaskan isteri dengan cara yang sensasi

 

103 Comments

        1. Ada sesetengah pasangan perlu mengambil masa yang lama untuk memperoleh zuriat dan ada juga yang tidak mempunyai zuriat sehingga tua disebabkan perkara-perkara tertentu. Tetapi perlu diingat bahawa semua yang berlaku itu adalah dengan izin dan kehendak ALLAH s.w.t.
          Curahan rasa Bang Iwan @ ..The Social Network Box Office MovieMy Profile

          1. Oleh yang demikian, mereka yang beriman dan percaya dengan ketentuanNYA akan redha dengan segala apa yang terjadi terhadap diri mereka. Akan tetapi itu tidak bermakna kita hanya perlu akur dan berserah dengan apa yang terjadi tanpa berusaha bersungguh-sungguh untuk memiliki zuriat.
            Curahan rasa Bang Iwan @ ..The Social Network Box Office MovieMy Profile

  1. bukannya kuat seks rasanya, cuma pasangan ni macam terdesak nak dapat anak. Ikhtiar kuat la snang cakap.sekadar pandangan. ๐Ÿ™‚
    Curahan rasa MrNamie @ ..Cinta LuarMy Profile

        1. @aduka, Kalau dah 5 kali sehari, bukan takat tenaga kuda tu, tenaga lembu, macam2 tenaga turut ada.. hehe
          .-= Steward John´s last blog ..Slug that fires love darts at its chosen mate | An Important Discovery =-.

            1. @aduka, Bukan extra ordinary lagi dah.. dah tergolong dalam super extra ordinary tu.
              .-= Steward John´s last blog ..Shopping in UK =-.

      1. @zuriey, Tu manusia yang tak kenal erti putus asa tu..
        .-= Steward John´s last blog ..Slug that fires love darts at its chosen mate | An Important Discovery =-.

          1. @aduka, Nak anak? sila kahwin cepat2.. memang sunyi tanpa kehadiran sang anak dalam sesebuah institusi kekeluargaan.
            .-= Steward John´s last blog ..Shopping in UK =-.

            1. @Aduka, Tanggungjawab tu bro.. kena sedia dulu cukup2. Takut nanti banyak masalah timbul kemudiaan hari
              .-= Steward John´s last blog ..Shopping in UK =-.

    1. @aduka, hauahaha.. Kalau sebulan berlanjutan macam tu, entah apa jadi ek..
      .-= Steward John´s last blog ..Slug that fires love darts at its chosen mate | An Important Discovery =-.

      1. Hehehe.. memang no comment pasal tu Aduka.. jangan berfikiran celcom dah la.. hehe
        .-= Steward John´s last blog ..Shopping in UK =-.

      1. @aduka, Wow.. hebat sungguh saudara Aduka ni yer.. hehe..
        .-= Steward John´s last blog ..Slug that fires love darts at its chosen mate | An Important Discovery =-.

      1. @aduka, Macam mana pula aduka tahu 5 kali sehari? hehehe
        .-= Steward John´s last blog ..Slug that fires love darts at its chosen mate | An Important Discovery =-.

  2. errm…baru2 kawin rasanya itu perkara biasa
    seks ialah keperluan, but its not priority!! ๐Ÿ˜†
    .-= tpinky´s last blog ..Percutian Ke Negeri Dibawah Bayu? =-.

      1. @aduka, Aduka ni seolah2 dah expert sangat dengan benda2 ni.. hehe
        .-= Steward John´s last blog ..Slug that fires love darts at its chosen mate | An Important Discovery =-.

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!