Suspek Pembunuh Sosilawati juga Pangarah Syarikat penipu PON 72 Sdn Bhd

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, aku nak kongsikan satu komen dalam entri Peristiwa Pembunuhan Sosilawati dan Ikthibarnya yang mungkin memberi maklumat kepada mereka yang tertipu dalam syarikat pelaburan PON 72 Sdn Bhd. Jujur aku pun tak pernah dengar nama Syarikat ini tetapi mengikut maklumat yang di beri ramai yang telah tertipu ribuan ringgit. Mengikut maklumat ini suspek pembunuh sosilawati, Pathmanabhan adalah pengarah Syarikat PON 72 yang merupakan sebuah syarikat yang menipu duit ramai orang.

@Khairul : Salah seorang dari peguam yang bergelar Datuk adalah merupakan salah seorang dari Pengarah Syarikat yang telah berjaya menipu orang ramai iaitu Syarikat Pon72..Salah satu syarikat yang menipu duit ramai orang. Syarikat Pon 72 ini juga meniru hakcipta sebuah syarikat lain iaitu Visiber Sdn Bhd. Perkara ini telah terbukti. Isteri saya yang juga salah seorang dari mangsa bagi syarikat Pon 72 di mana hampir rm10k wang isteri saya lesap apabila salah seorang agent POn 72 melarikan diri secara tiba2. Bukti?Ini bukti yang menyatakan PATHMANABHAN and PON 72 ada bersangkut paut.

Bukti pendaftaran syarikat PON72 sdn bhd

Bukti pendaftaran syarikat : http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs319.ash2/59902_103658629697784_100001609414311_24971_4206221_n.jpg

Adakah anda juga salah seorang mangsa penipuan PON 72 Sdn Bhd?

[ad#Mangga 300]

71 Comments

  1. Kalau dah menipu tu, mmg sampai ke sudah menipu. Patut ler kaya, mana de peguam mampu dapat duit ratusan juga camtu kalau tak menipu.

    —————–
    Kad kahwin eksklusif & elegen
    Kad kahwin
    Curahan rasa Ismail @ ..Paperbag 1My Profile

  2. Sorry to say. Kawan aku penah pesan. Hati2 ngan keling/mamak. Kalau nampak ular depan mata ngan keling depan mata. Ko ketuklah keling tu dulu. Pengalaman aku pernah ditipu sekali.. membuatkan aku berhati2. Walaupun aku tau bukan semua keling atau mamak macam tu. Percentagenya agak tinggi dan sungguh mendukacitakan. Maaf, bukan komen racist tapi berhati-hatilah.
    Curahan rasa Anwar Osman @ ..Celcom Broadband EDGE Edition RM68My Profile

  3. saya juga setuju ada hikmah disebaliknya,kita tak tahu berapa byk dak kerja ini beroperasi,kalau org biasa yg kurang popular rasa belum lagi jumpa,tapi biarkan dia org bunuh kejam tu,kita doakan semuga Allah beri balasan kpd mereka,kita hidup akan mati juga,bagi kita org islam jgnlah buat kerja yg kejam mcm ni,ingat tuhan,pembalasan tetap ada pada mereka,.

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!