Osama bin Laden mati dibunuh Amerika

Assalmualaikum dan salam 1Dunia, dalam kegawatan ekonomi Amerika apabila nilai matawang US dollar merudum kenilai paling rendah dan gold naik paling tinggi dalam sejarah dunia, tak semena-mena Obama, President Amerika mengumumkan Osama bin Laden yang mengetuai Al Qaedah telah berjaya dibunuh dan mayatnya ada dalam simpanan Amerika.

Jujur aku begitu sangsi dengan berita ini kerana setiap kali ekonomi Amerika jatuh teruk pasti ada sahaja isu dunia yang akan dicipta. Suatu ketika dahulu apabila Amerika menghadapi krisis perumahan maka palestine diserang bertalu-talu lebih dari 1 bulan yang mengakibatkan kemusnahan yang dahsyat. Mungkinkah tindakan mereka menyerang Libya tidak berjaya melekakan mata dunia.

Dengan pengumuman kematian Osama bin Laden siapakah mungkin pemimpin Islam selepas ini yang akan dijadikan mangsa penyebab segala kejahatan di dunia ini. Mungkinkah Ghadafi?

Mereka ini lupa ada kuasa Maha Besar sedang melihat lakon layar yang sedang didramakan maka lihatlah hasilnya pasti semakin banyak bencana akan menimpa dunia yang menuju akhir zaman.

105 Comments

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!