Muamar Gaddafi Is Dead

Assalamulaikum dan 1Dunia, Muamar Gaddafi Is Dead berita paling hangat di seluruh dunia. Gaddafi bekas pemimpin Libya yang ditumbangkan melalui pemberontakan terbunuh dalam pertempuran dengan tentera Kerajaan di kubu terakhirnya Sirte. Gaddafi menepati janjinya untuk berjuang sehingga titisan darah terakhir untuk mempertahankan rejimnya yang telah memerintah Libya lebih daripada 4 dekad.

Gambar Mayat Muammar Gaddafi - Sumber Google
Gambar Jenazah Gaddafi - Sumber Google
Gambar Jenazah Anak Gaddafi - Sumber Google

Dengan kematian Muammar Gaddafi maka bermulalah era baru untuk Libya yang pasti sangat mencabar. Harapan rakyat Libya pasti perubahan segera yang bukan mudah untuk dilaksanakan. Lihat sahaja pergolakan yang berlaku di Mesir setelah rejim Hosni Mubarak tumbang. Libya pasti akan melalui nasib yang sama terutama dengan campur tangan barat yang dahagakan sumber bumi Libya. Barat tidak akan membantu pemberontakan Libya tanpa ada agenda yang tersembunyi.

Saksikan video pembunuhan Muamar Gaddafi dan bagaimana tidak hormatnya rakyat Libya kepada jenazah Muammar Gaddafi :

Suatu demi satu negara Arab tumbang dan yang paling menarik pemerintahan baru yang mengambil alih adalah Kerajaan yang lebih Islamik jika berbanding dengan pemerintahan sebelumnya. Adakah barat tersilap percaturan dalam mencetuskan pemberontakan yang akhirnya memakan diri mereka atau ini adalah ketentuan Allah SWT menuju akhir zaman.

104 Comments

    1. Cari link cara untuk claim rewards kalau ikut cara yg ditetapkan pasti dapat tebus point tu tapi kalau tak ikut cara memang tak dapat.

  1. mereka telah lupa kepada adab dan hukum Islam, Nabi dalam berperang melawan kafir pun sangat dihormati tak pernah dibunuh setelah menyerahkan diri di video tersebut dengan kepala terluka Khadafi berteriak memohon ampunan dengan Nama Allah tetapi beberapa orang memberondong perut dan dadanya dengan senjata, luka dikepala tak seberapa, Semoga Allah tetap memuliakan Islam
    Curahan rasa munir ardi @ ..Cherry Belle New Rising StarsMy Profile

  2. Ceramah yang saya dengar baru-baru ini ada menyebut, di saat dunia menuju ke penghujungnya, satu demi satu negara Arab akan kehilangan pemimpinnya dan saat itulah Dajjal, Yakjuj Makjuj akan muncul untuk memusnahkan dunia sebelum akhirnya Nabi Isa akan turun beserta Imam Mahdi untuk memerintah selama 40 tahun. Wallahu’alam.
    Curahan rasa abangensem @ ..What Goes Around Will Comes AroundMy Profile

  3. Tiada ketenteraman di negara2 arab selagi bangsa arab menjadi suruhan bangsa2 barat.

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!