HIDUP BERANI UNTUK GAGAL jangan terLIWAT

Alhamdulillah setelah 4 hari di negara orang akhirnya aku menjejaki kaki ke tanah air tepat jam 3.15 petang dengan pesawat AirAsia. Sekembali dari trip ini aku sudah berjanji pada diri sendiri untuk fokus hanya kepada contest HIDUP BERANI UNTUK GAGAL yang hanya tinggal 3 hari sahaja. 4 hari di negara orang sungguh meletihkan dengan jadual yang sungguh padat tetapi begitulah pengorbanan yang perlu dilakukan apabila kita hendak berdiri sama tinggi dengan bangsa lain.

Alhamdulillah sambutan yang diberi untuk memilih entri terbaik HIDUP BERANI UNTUK GAGAL sangat baik. Teman-teman masih ada 3 hari lagi untuk memilih entri yang terbaik. Teruskan memilih JANGAN sampai terLIWAT baru nak memilih. Pilihan ANDA hari ini pasti akan mengembirakan 28 peserta terakhir yang tersenarai. Kepada 140 peserta yang ikut serta contest HIDUP BERANI UNTUK GAGAL masih ada 3 hari lagi untuk bermain dengan keywords “HIDUP BERANI UNTUK GAGAL“. Jangan mengalah selagi ada peluang teruskan perjuangan dengan semangat “HIDUP BERANI UNTUK GAGAL“.



Kepada yang belum memilih entri terbaik jangan tunggu hingga liwat buat pilihan sekarang @ HIDUP BERANI UNTUK GAGAL.

Kepada teman-teman yang ingin T-Shirt khas daripada negara yang baru aku lawati bolehlah buat tekaan dengan tinggalkan komen diruangan komen. Tekaan pertama yang tepat akan mendapat hadiah sehelai T-Shirt khas.

Selamat maju jaya hanya 3 hari lagi jangan LIWAT …. HIDUP BERANI UNTUK GAGAL.

~penGOMEL pertama~

Tpinky – Aku Wanita Biasa

64 Comments

  1. @Precious, hehehe aku saja jak ni teka2.. kot2 betul dpt gak tshirt ngeh3….. maksud tak muat sbb bju besar ker.. atau baju tu ketat hehee….

  2. Salam,

    Pertama kali bertandang ke sini.

    ‘LIWAT’ perkataan ini digunakan dijadikan keyword untuk pengguna internet search maklumat. Kes liwat sedang hangat berlangsung di mahkamah. 😉
    .-= Faridrashidi.Com´s last blog ..Bible Bukan Kalam Allah? =-.

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!