HIDUP BERANI UNTUK GAGAL edisi khas ProPiTo

Hari aku nak cerita kisah peserta ke 14 iaitu ProPiTo. Mamat ni join contest “HIDUP BERANI UNTUK GAGAL” melalui blog Cerita Itu Ini. Mengikut entri yang ProPiTo buat untuk ikut contest ni memang tak ada apa sekadar copy paste je … apa punya bebal lah Mamat ni. Pengikut blog dia punyalah ramai tapi tak nak kongsi cerita untuk jadi teladan kepada pembaca.

Aku kelaskan ProPiTo ni sebagai blogger seperti melepaskan nau dalam belukar. Faham ke? Kalau tak silap aku maknanya mementingkan diri sendiri. Kenapa tidak ProPiTo berkongsi sedikit kisah bagaimana susah senangnya dia berblogging sehingga terkenal seluruh dunia. Bukan aku tapi pasti ramai blogger yang lain juga nak belajar daripada ProPiTo ni.

ProPiTo aku harap sangat kau jangan lokek ilmu dan paling penting jangan lokek trafik. Bila kau tulis cerita menarik pasti ramai yang terkesan untuk melalui hidup yang penuh cabaran ini dengan semangat HIDUP BERANI UNTUK GAGAL. Bila ramai yang terkesan pasti ada yang lawat blog aku dan pasti ada yang akan join contest dan letak link blog aku. Kan tu namanya berkongsi trafik.

PriPiTo maaf lah aku tegur kau dan aku yakin lepas ni kau mesti balas semula dan kutuk aku balik sebab aku tahu kau ni jenis orang yang semangat tinggi … semangat HIDUP BERANI UNTUK GAGAL. Kalau teman-teman nak tumpang mengutuk atau memuji ProPiTo terus je lah ke blog @ ProPiTo.

Update : Ramai juga rupa yang join aku mengutuk dan memuji si ProPiTo ni, kalau ada masa terjahlah blog-blog ni empty decoration, merah adalah warna, dilahdilot, Blog Aku, your-ultimatum-sources, ratu salju, serpihan kaca minda, dakjaat.

12 Comments

  1. Pingback: bersem

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!