Ijtimak Malaysia 2010 di Masjid Sri Petaling

Salam 1Malaysia, aku ingin kongsikan pesanan dari seorang sahabat untuk perhatian dan juga tindakan kita semua :

Setelah kita menghabiskan masa atas kerisauan dunia apa kata kita hadir dalam program Ijtimak yang akan berlansung pada 11 – 13 Jun 2010 di Masjid Sri Petaling … tak mampu3 hari mungkin beberapa hari … atau beberapa jam … atau beberapa minit … atau beberapa saat … insyallah banyak manafaat untuk kehidupan akhirat yang lebih panjang .. semoga dengan pengorbanan tinggalkan perniagaan, ladang dan opis ALLAH swt akan sebarkan hidayah ke seluruh dunia. Kalau sibuk sangat tak pe lah tapi merayu bagi masa Sabtu,12/6/2010, 10am sampai 12.30pm, penting amanat daripada Maulana untuk Ulama dan Orang Kaya yang kita orang biasa mesti dengar

Insyallah kita azam dan usaha korbankan masa kita untuk kejayaan dunia dan akhirat. Ambil peluang untuk sibarkan info ini kepada seberapa ramai yang boleh samada melalui entri atau SMS, semuga ada hati teman-teman kita yang terusik dan mendapat hidayah untuk hadir Ijtimak. Setiap teman kita yang hadir itu pasti ada saham akhirat untuk kita kelak dari Allah swt. Alhamdulillah ramai yang telah mendapat hidayah berkat Ijtimak Malaysia 2009 di Nilai yang telah dihadiri lebih daripada 200 ribu jemaah. Insyallah kali ini kita pulak yang terpilih.

[ad#serverfreak]

---

  1. terima kasih sb berkongsi pengalaman

  2. lambat tahu, :( xleh nak pegi…

  3. mampir pertama kali…salam hangat dari bertuah pekanbaru….

  4. Salam Bro,

    Lama sungguh tak singgah ke sini. Sampai tercicir banyak entri yang keluar kat sini.

    Selamat Bercuti bersama keluarga.

    Selamat Juga erjuang di jalan ALLAH s.w.t

  5. Selamat pagi sahabat semua, semoga sehat dan sukses selalu.

  6. Salam.
    Aduh, tak dpt g lagi.
    Blm balik malaysia.

    Ada bayan ko tlg recordkan.
    :)

  7. Salam

  8. Saya dekat Johor…kalau ada di buat kat sini, insya’Allah saye pun nak turut serta…

  9. tak silap kat perlis pun ada

  10. kekangan jarak mungkin membatasi aku untuk datang.. apapun, harap akan ada perkongsian tentang ijtimak tu nanti untuk tatapan bersama

    • @kulanz,

      Rasanya kat setiap negeri ada buat usaha.
      Cuba cek ngri johor kt mne.

      Sri Petaling tu markaz Malaysia.

  11. aku tak pernah nak join ijtimak ni..huhu :|

  12. akhirnya dapat juga jadi pengomel pertama di DH ni..bro masih di kampung ke?

  13. wah nak jadi pengomel pertama la..huhu

Trackbacks

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Denaihati, neo d marco. neo d marco said: RT @denaihati: Ijtimak Malaysia 2010 di Masjid Sri Petaling http://gengblogger.com/read/161038 […]

Artikel pilihan...close