Arsenal vs Bolton Wanderers Carling Cup 2011/12

Spread the love

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, EPL 2011/12 memang mendebarkan. Berbagai kejutan telah berlaku antaranya Arsenal tewas kepada MU 2 – 8 dan terbaru Mu tewas kepada jiranya MCY 1 -6. Setelah 9 minggu hanya MCY kelihatan gagah dan pasukan gergasi lain boleh sahaja ditewaskan oleh mana-mana pasukan kerdil yang lain. Chelsea tewas 0 – 1 kepada pasukan Tony Fernandes, QPR manakala Liverpool hanya mampu seri 1 – 1 kepada Norwich City.

Team Arsenal menanti kedatangan Bolton Wanderers untuk pusingan ke 4 Carling Cup. Arsenal menewaskan Bolton 3 – 0 pada perlawanan ke EPL #week 6. Bolton yang sedang mengalami prestasi buruk pasti akan main bermati-matian untuk menang. Arsene Wenger pasti akan menggunakan formula yang sama iaitu menurunkan pemain remaja yang digabungkan dengan pemain senior. Carling Cup adalah medan untuk menguji pemain remaja dan pemian simpanan.

Keputusan Arsenal vs Bolton Wanderers : 2 – 1

Live Streaming Arsenal vs Bolton @ Goal.com

Anda juga boleh mengikut Terkini Keputusan Arsenal vs Bolton Wanderers melalui Live Streaming Twitter dengan hashtag #Arsenal yang akan di update setiap saat oleh Arsenal Fan seluruh dunia.

Keputusan Carling Cup Pusingan ke 4 2011/12

Crystal Palace vs Southampton : 2 – 0

Cardiff vs Burnley : 1 – 0

Aldershot vs Manchester United : 0 – 3

Wolves vs Manchester City : 2 – 5

Stoke City vs Liverpool : 1 – 2

Everton vs Chelsea : 1 – 2

Blackburn vs Newcastle : 4 – 3


Spread the love

35 Comments

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!