Arsenal vs Shrewsbury Town Carling Cup 2011/12

Spread the love

Assalamualaikum dan saam 1Dunia, EPL week #5 minggu yang agak pelik selain Arsenal yang kalah 3 – 4 kepada Blackburn akibat 2 gol sendiri, kebanyakan pasukan pilihan tewas kepada lawan. Paling menarik apabila QPR team Tony Fernandes menang 3 – 0 mengalahkan Wolves. Dah kalah nak cakap apa semoga Arsenal akan menperbaiki kesilapan terutama kesilapan gol sendiri dan tidak mengecewakan Arsenal Fan lagi. Kalau tak silap pemain Arsenal dah lepaskan 3 gol sendiri untuk EPL 2011/12.

Untuk Carling Cup 2011/12, Arsenal akan menentang giant killer Shrewsbury Town yang telah menewaskan Derby Country dan Swansea City. Arsene Wenger akan mengekalkan polisi menurunkan pemain remaja untuk Carling Cup antaranya Oxlade-Chamberlain, Miyaichi, Ozyakup, Coquelin dan Jenkinson. Carling Cup 2010/11 Arsenl tewas final jadi musim ini mesti kena julang piala Carling Cup.

Keputusan ARSENAL vs SHREWSBURY TOWN : 3 – 1

Live Streaming ARSENAL vs SHREWSBURY TOWN @ Goal.com

Anda juga boleh mengikut Terkini Keputusan ARSENAL vs SHREWSBURY TOWN melalui Live Streaming Twitter dengan hashtag #Arsenal yang akan di update setiap saat oleh Arsenal Fan seluruh dunia.

Keputusan Penuh Carling Cup Pusingan ke 3 2011/12 @ Goal.com

Live Leeds vs Manchester United @ Goal.com, Keputusan : 0 – 3

Live Stoke vs Tottenham @ Goal.com, Keputusan : 0 – 0 Panalti : 7 – 6

Live Manchester City vs Birmingham City @ Goal.com, Keputusan : 2 – 0

Live Chelsea vs Fulham @ Goal.com, Keputusan 0 – 0 Penalti : 4 – 3

Live Brighton vs Liverpool @ Goal.com, Keputusan 1 – 2


Spread the love

27 Comments

  1. hmm, aku paling kecewa ngan torres, tak sepatutnya jadi Cam tu, chelse boleh menang tu, tapi mende dah sudah2 dah2 la.

    Hebat QPR ngan Balckburn, tak ku duga boleh menang dengan bergaya.

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!