Arsenal vs Olympiakos UEFA Champions League 2011/12

Spread the love

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, duit tidak boleh beli segala-galanya lihat apa yang berlaku pada team Manchester City ketika menentang Bayern Munich, beberapa pemain star memberontak kerana tidak diberi peluang bermain secukupnya. Manchester City telah merosakan sukan bola sepak dengan memancing pemain dengan nilai yang tinggi dan gaji yang tinggi sehingga tidak mampu diikut oleh pasukan yang lain. Pemain yang dibeli dengan harga yang tinggi kemudian dibiar begitu sahaja tanpa diberi peluang untuk bermain seperti Adebayor, Bellamy, Santa Cruz dan terkini Tevez.

Pasukan seperti Arsenal yang membeli permain muda yang berpotensi kemudian dilatih sehingga menjadi star akhirnya hanya dapat melihat pemain yang dilatih berhijrah kepasukan lain yang menawarkan gaji terlalu tinggi. Ramai profesional bola sepak sudah menyuarakan kebimbingan dengan trend yang dimulakan oleh Manchester City. Duit bagi Manchester City bagaikan tiada nilai beli pemain dengan harga mahal kemudian buang begitu sahaja apabila tidak diperlukan.

Kita lihat sejauh mana MC akan pergi dalam UEFA Champions League 2011/12.

UEFA Champions League 2011/12 perlawan kumpulan kedua Arsenal akan menentang Olympiakos pada 29/9/2011 jam 2.45am waktu Malaysia. Arsene Wenger perlu menyusun pemain yang betul kerana selepas ini Arsenal akan menentang Tottenham. Kedua-dua perlawan adalah sangat penting untuk meneruskan momentom kebangkitan Arsenal. Arsenal mesti mengambil peluang untuk melonjak naik ketika Manchester United dan Manchester City sedang tidak menentu prestasinya.

KEPUTUSAN ARSENAL VS OLYMPIAKOS : 2 – 1

Live Streaming ARSENAL VS OLYMPIAKOS @ Goal.com

Anda juga boleh mengikut Terkini Keputusan ARSENAL VS OLYMPIAKOS melalui live streaming Twitter dengan hashtag #Arsenal yang akan di update setiap saat oleh penyokong tegar seluruh dunia.

Keputusan penuh perlawanan kumpulan ke dua UEFA Champions League 2011/12.

Valencia vs Chelsea : 1 – 1

Leverkusen vs Genk : 2 – 0

Marseille vs Dortmund : 3 – 0

Shakthar vs A. Nicosia : 1 – 1

Zenit vs Porto : 3 – 1

AC Milan vs Plzen : 2 – 0

Bate Borisov vs Barcelona : 0 – 5

Napoli vs Vilarreal : 2 – 0

Bayern Munich vs Manchester City : 2 – 0

Manchester United vs Basel : 3 – 3

Galati vs Benfica : 0 – 1

Trabzonspor vs Lille OSC : 1 – 1

CSKA Moscow vs Inter : 2 – 3

Olympique Lyonnais vs Dinamo Zagreb : 2 – 0

Real Madrid vs Ajax : 3 – 0


Spread the love

45 Comments

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!