Sunderland vs Arsenal FA Cup 2011/12

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, Arsenal tewas kepada AC Milan 0 – 4 untk UCL 2011/12. Pemain Arsenal bermain sangat tidak baik ketika tewas kepada AC Milan dan prestasi yang tidak konsisten meresahkan Arsenal Fan. Semuga pusingan kedua di Stadium Emirates boleh digunakan sebaiknya.

Harap pemain Arsenal dapat bagun segera untuk perlawanan FA Cup pusingan ke 5 Sunderland vs Arsenal. Yang pasti perlawanan ini pasti sangat sengit. Bukan sahaja Van Persie penjaring terbanyak EPL 2011/12 tetapi semua permain yang akan dipilih bermain mesti bermain dengan baik dan menjaringkan gol. Antara pemain yang mungkin diturunkan adalah Szczesny, Sagna, Gibbs, Djouro, Vermaelen, Song, Ramsey, Arteta, Walcott, Van Persie dan Oxlade-Chamberlain.

Keputusan Sunderland vs Arsenal : 2 – 0

Live Streaming Sunderland vs Arsenal @ Arsenal.com

Anda juga boleh mengikut live Sunderland vs Arsenal pada jam 1.15 am waktu Malaysia, 19/2/12 melalui live streaming Twitter dengan hashtag #Arsenal yang akan di update setiap saat oleh Arsenal Fan seluruh dunia atau Astro ESPN HD Channel 831.

FA Cup 2011/12 5th Round

Chelsea vs Birmingham City : 1 – 1

Norwich vs Leicester : 1 – 2

Everton vs Blackpool : 2 – 0

Millwall vs Bolton : 0 – 2

73 Comments

  1. Arsenal nampaknya kembali tanpa gelar di musim ini. Satu-satunya gelar yang mungkin diraih, Piala FA, dipastikan tak akan diraih. Sabtu (18/2), langkah The Gunners terhenti di babak ke-5 setelah tumbang dari tuan rumah, Sunderland. Ini adalah pukulan kedua dalam satu pekan setelah sebelumnya, kalah 0-4 dari AC Milan di ajang Champions League.
    Curahan rasa Bang Iwan @ ..KEUMALAMy Profile

    1. Bermain di Stadium of Lights, Arsenal sebenarnya menguasai penguasaan bola. Lebih dari 70 persen bola dikuasai oleh mereka di babak pertama. Tapi serangan yang mereka bangun tak bisa menembus pertahanan kokoh Sunderland.
      Curahan rasa Bang Iwan @ ..KEUMALAMy Profile

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!