Politik Yang Bingung

Keadaan politik kita sekarang memang membingungkan sebingung dunia yang tak menentu. Ahli-ahli politik dah tak sabar-sabar nak jadi ketua. Sekarang ahli politik yang memilih diri sendiri untuk jadi pemimpin dan kita rakyat perlu suka dengan kesukaan mereka.

[box type=”shadow”]Sponsor Ads

Rahsia jana income rumah sewa!

Rahsia Jana Income dgn Menulis!

Cara elak diserbu LHDN![/box]

Aku ada terdengar dari sumber-sumber yang agak bagus juga yang DSAI nak sangat jadi PM tak kisah lah samada di di Pakatan atau UMNO (sedang tunggu pelawaan dari UMNO untuk lead dari boleh jadi PM). Ni gawat juga kan …sungguh-sungguh benar DSAI nak jadi PM … harap-harap tak ada udang sebalik mee …tapi insyallah kalau DSAI jujur, Allah akan mudahkan…sebab bagi aku manusia boleh merancang tetapi Allah yang tahu segalanya…. Dia tau walaupun sebiji debu yang jatuh di atas batu hitam di malam yang gelap gelita.

Bantah Hina Nabi Malaysia

Bagi aku soal siapa jadi PM itu ketentuan Allah sepenuhnya … dulu pernah tak kita fikir Pak Lah boleh jadi PM. Aku rasa sorang pun tak fikir gitu. Tapi sekarang ramai yang salahkan Chedet pilih Pak Lah… aku tak pernah salahkan Chedet sebab bagi aku dia hanya penyebab…pasti ada HIKMAHNYA kenapa Allah ilhamkan …kita tunggu samada Najib akan jadi PM 2010 atau DSIA lebih awal dari itu…

161 Comments

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!