Lompat Se katak Lompat …Lompat!!!!!!

Dah lama tak menulis tapi tengok suasana semasa ni teringin pulak menulis….

Minggu ni kita di gamatkan dengan isu lompat melompat wakil rakyat dari BN ke Pakatan kemudian dari Pakatan ke BN….

Dulu heboh juga dengan plan 16 September katanya 30 MP BN akan lompat ke Pakatan …. Pakatan tak bayar pun tapi MP BN rela nak lompat…Pakatan kata ok je kalau nak lompat. Minggu lepas DUN BN lompat dari BN ke Pakatan dan Pakatan kata ok je…

Minggu ni apa jadi???? DUN Pakatan lompat jadi Bebas dan sokong BN tapi Pakatan marah-marah….

Aku memang tak abis fikir lagi kenapa lompat ke sana boleh tapi lompat ke sini tak boleh….

Aku tengah fikir-fikir nak lompat ke mana ni!!!!

[ad#Mangga 300]

53 Comments

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!