Freemasons askar Dajjal agenda takluk dunia

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, setelah iklan raya TV3 dihentam habis-habisan yang menyebabkan penarikan semula iklan tersebut sana-sini blogger menjadikan isu freemasons sebagai story yang menarik. Setelah ditonton iklan raya TV3 itu macam ada kebenarannya dan bagus sangatlah iklan itu ditarik balik. Banyak lagi idea kreatif lain boleh diguna pakai untuk mengambarkan perayaan yang paling utama untuk umat Islam.

Kitap Suci Al-Quran

Freemasons ini adalah agenda besar sekumpulan kecil manusia untuk menguasi dunia. Ada yang kata apabila Perancis tewas peperangan kepada England ketika itu Freemasons sudah mula menguasai dunia. Ada juga yang kata Amerika juga di kuasai kumpulan Freemasons mulai Presiden pertamanya sehingga ianya menguasai seluruh dunia dalam apa juga bentuk sehingga sekecil-kecil benda. Kabarnya mulai 11/9 Freemason mulai meninggalkan Amerika dan menuju Asia terutama China untuk menguasai agenda dunia baru. Katanya Freemasons adalah askar-askar Dajjal yang sedang mencuci pemikiran manusia supaya mudah menerima Dajjal apabila ianya keluar kelak. Sebenarnya askar-askar Dajjal sudah ada di dunia ini sejak Nabi Nuh a.s lagi yang menjadi penyembah Syaitan

Ada lebih 50 video yang telah disatuakan untuk pendedahan Freemasons telah dibuat oleh sekumpulan manusia yang sedar akan gerakan ini. Sebahagian video boleh ditonton di The Arrivals. Keunikan kumpulan ini adalah menggunakan setiap kelebihan ciptaan Allah yang tertulis dalam Al-Quran untuk mengusai dunia ini tidak seperti kita yang banyak cakap tapi no action.

Semuga perkongsian ini memberi sedikit ilmu kepada yang belum tahu. Perjuangan kita terlalu besar berbanding hanya berpolimik politik sahaja.

71 Comments

      1. Menurut legenda ritual Freemasonry, persaudaraan Mason telah ada sejak pembangunan kuil Raja Sulaiman ratusan abad silam. Karena kuil yang dikerjakan sangat besar, sehingga diperlukan adanya suatu bentuk pengorganisasian kerja yang baik untuk memastikan pembangunan kuil selesai tepat pada waktunya.
        Curahan rasa Bang Iwan @ ..Metrotik LaunchingMy Profile

          1. Meskipun persaudaraan Masonic melakukan ritual-ritual zaman Raja Sulaiman, agar dapat menjadi sebuah kebenaran sejarah, tetapi tidak ada otoritas Masonic yang memberikan kebenaran tentang adanya organisasi Mason di masa lampau.
            Curahan rasa Bang Iwan @ ..Metrotik LaunchingMy Profile

  1. Orang-orang tertarik kepada Freemasonry karena mereka menganggap bahwa organi*sasi ini bergerak di bidang kemanusiaan. Di balik itu mereka menanamkan doktirnPengembangan Agama atau Polotisme, yang mengatakan semua agama itu sama, baik, dan benar. Lebih jauh Freemasonry dengan secara halus membawa anggotanya memahami Atheisme.

  2. Freemasonry menganggap diri sebagai kelanjutan dari Satria Templar, sehingga memiliki ritual, sistem dan tujuan yang sama pula. Mereka memiliki ritual magis dan mistik yang ditujukan kepada “Sang Arsitek Agung” / “The Great Architect” yang bernama lain Lucifer dan Baphomet. Lucifer secara tradisi kristiani adalah setan, musuh dari Tuhan.
    Curahan rasa Bang Iwan @ ..Menjadi Blogger Yang BahagiaMy Profile

    1. Di Indonesia, gerakan Freemasonry dan gedung pertemuan mereka pernah ada, namun akhirnya dinyatakan sebagai organisasi terlarang pada zaman pemerintahan Soekarno. Pada saat masih ada dan eksis di Indonesia, mereka sangat aktif menentang gereja katolik di Indonesia.
      Curahan rasa Bang Iwan @ ..Menjadi Blogger Yang BahagiaMy Profile

      1. Beberapa Muslim lainnya yang anti-Masonry beranggapan bahwa Freemasonry memiliki misi untuk mempromosikan Yahudi di seluruh negara di dunia, dan misi terbesar mereka adalah mendirikan Kuil Solomon di Jerusalem setelah menghancurkan Masjid Al-Aqsa
        Curahan rasa Bang Iwan @ ..Menjadi Blogger Yang BahagiaMy Profile

  3. Salam. Sekadar berkongsi bro, The Arrivals pun ada unsur Syiah (melalui sbghn hadis yang digunakan)

    Harap berhati2.
    satu lagi, jangan overobses dgn illuminati, smpai sume bnde nk kaitkan ngn illuminati.

    Selamat Hari Raya bro!

    1. Terima kasih di atas peringatan ini.Betul jangan obeses dan juga jangan lansung tak ambil tahu bagaimana agenda musuh terhadap Islam sehingga semua ambil sambil lewa sahaja.

          1. Sejarah berdirinya dan berkembangnya Freemasonry yang berasal dari gerakan “Knights of Templar” (Satria Templar); yaitu organisasi yang tadinya berada dalam naungan gereja katolik pada zaman perang salib, namun pada perkembangan berikutnya organisasi ini mengembangkan sistem ritual magis sendiri yang bertentangan dengan ajaran gereja katolik
            Curahan rasa Bang Iwan @ ..Menjadi Blogger Yang BahagiaMy Profile

    1. rasanya point utama diorg, mind control.
      mind control ni penting, kalau kita dah taksub, mmg bermati2 an akan pertahankan sesuatu, even mnde tu salah.

  4. saya tgh tgk citer tu tak habis lagi..suma ada 53 episode kalau tak silap..mmg best..sekarang ni ada pulak vdeo yg bergenre itu tapi lebih hebat sebab dlm vdeo tu ada menceritakan yg ahmadinejad pun termasuk geng tersebut…setakat mana kebenarannya saya pun xtau…
    Curahan rasa afiq aiman @ ..Tingkatkan Traffic Blog Dengan TULIPMy Profile

  5. Lady gaga tu pun agen freemason gak tuh…vidklip memang becirikan freemason dan lucifier abih la…

    err xde entri raya ke…apa2 pun Salam hari raya aidilfitri.. Ampun maaf dipinta,zahir dan batin.. andai buat rumah terbuka jangan lupa jemput saya 🙂

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!