Freemasons Musuh Islam Sebenar

Untuk semua umat ISLAM ada perjuangan yang lebih besar daripada perjuangan POLITIK di Malaysia. Sila ruangkan masa ANDA dan tataplah video ini sehingga habis.

Ada 50 siri video the arrivals kisah freemasons dan strategi mereka yang telah disatukan seperti bawah, ambilah masa menonton dan berfikir. (terdapat beberapa video yang telah dipadam suaranya).

Masjid Al Aqsa
Masjid Al Aqsa lambang perjuangan Islam

Semuga ianya membuka mata dan hati kita..insyallah.

Sayangkan ISLAM panjangkan kepada teman-teman kita.

Lihat juga video di SINI bagaimana bagaimana askar dajjal ini meracuni anak-anak kita dengan kartun yg mempunyai lukisan lucah tanpa kita sedari.

Askar dajjal sedang menyediakan dunia untuk menunggu turunnya dajjal dan umat Islam terus bergaduh sesama sendiri dicelarukan oleh mereka.

ALLAH HU AKBAR!!!

33 Comments

  1. Freemasonry, ancaman global yang telah mendunia sejak berabad yang lalu
    Dan mungkin saat inipun kitapun sedang berada dalam jalur program-program buatan mereka.
    Sudah selayaknya kita mengetahuinya, menghindarinya dan melawannya.

  2. Pada awalnya dalam menjalankan misinya golongan ini menggunakan tali persahabatan dan tidak mau menyinggung soal agama. Pada tahap berikutnya, mereka menerbitkan buku-buku yang memuat tentang pertumbuhan agama-agama itu dan bermuka ilmiah itu dikatakannyalah bahwa semua agama itu sama, agama hanya satu alat untuk memperbaiki akhlak masyarakat atau agama hanya berupa kepercayaan bagian dari budaya suatu bangsa.

    1. Dalam berdakwah menguraikan ajarannya itu gerakan Freemasonry mempergunakan Club-club, balai-balai pertemuan ilmiah, gedung-gedung ikatan pemuda, sehingga pengaruh Freemasonry tertanam pada jiwa-jiwa pemuda itu dan orang-orang yang bertimpang dalam agamanya itu salah paham pada agama.
      Curahan rasa Bang Iwan @ ..Refleksi Sejarah TNIMy Profile

      1. Freemasonry merupakan panduan bagi impe-rialis, mereka pelopor penjajahan Inggris terhadap Birma, pelopor penjajahan Inggris terhadap Malaysia, dan pelopor Perancis terhadap Indo China dan sebagainya.
        Curahan rasa Bang Iwan @ ..Refleksi Sejarah TNIMy Profile

        1. Kaum orientalis kebanyakan terdiri atas anggota Freemasonry yang memandang agama dari kaca mata sekuler, segi kelemahan, budaya, lalu mereka pun mengarang buku-buku tentang agama yang telah dikajikan itu, dan tak lupa pula mereka menyelipkan pandangan yang salah?

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!