Arsenal vs Udinese UEFA Champions League 2011/12

Spread the love

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, akhirnya Cesc Febregas meninggalkan Arsenal. Tak ramai pemain yang berjaya di Arsenal dapat membawa kejayaan di kelab-kelab yang lain tetapi mungkin tidak untuk Cesc Febregas kerana beliau masih muda. Selamat maju jaya untuk Cesc Febregas di Barcelona semuga tidak menjadi sebahagian daripada pemanas bangku simpanan. Seperti kata Cesc dalam interviewnya Life Goes On .. perjuangan Arsenal mesti diteruskan untuk menjulang Trofi Kejuaraan.

Arsenal akan menentang Udinese pada jam 2.45am 17/8/2011 waktu Malaysia untuk kelayakan UEFA Champions League di Stadium Emirates. Arsenal terpaksa mengharungi pusingan kelayakan setelah menduduki tangga ke 4 di saingan BPL 2010/11. Arsenal tidak pernah ketinggalan UEFA Champions League 14 musim berturut-turut dan semuga tidak gagal untuk musim 2011/12.

Arsenal mempunyai ramai pemain berbakat seperti Aaron Ramsey, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Rosicky, Song, Ramsey, Gervinho, Walcott, Arshavin dan lain-lain yang akan diolah oleh Arsene Wenger untuk membawa Arsenal pergi jauh dalam UEFA Champions League 2011/12.

KEPUTUSAN PUSINGAN PERTAMA ARSENAL VS UDINESE : 1 – 0

Live Streaming ARSENAL VS UDINESE @ Goal.com

Anda juga boleh mengikut Terkini Keputusan ARSENAL VS UDINESE melalui live streaming di stadium Twitter dengan hashtag #Arsenal yang akan di update setiap saat oleh penyokong tegar seluruh dunia.

Keputusan lain perlawanan kelayakan UEFA Champions League 2011/12.

Keputusan Fc Twente vs Benicifa : 2 – 2

Keputusan Olympique Lyonnais vs Rubin : 3 – 1

Keputusan Copenhagen vs FC Viktoria Plzeň : 1 – 3

Keputusan FC Bayern München vs FC Zürich : 2 – 0

Keputusan OB Odense vs Villarreal : 1 – 0

Keputusan Dinamo Zagreb vs Malmo : 4 – 1

Keputusan Maccabi Haifa vs Racing Genk : 2 – 0

Keputusan Wisla vs APOEL : 1 – 0

Keputusan FC BATE Borisov vs Sturm Graz : 1 – 1

KEPUTUSAN SUPER COPA La Liga : Barcelona vs Real Madrid : 5 – 4


Spread the love

19 Comments

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!