Sikap Buruk Pemandu Malaysia

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, dah puluh tahun aku memandu sikap pemandu di Malaysia bukan semakin baik tetapi semakin buruk. Sikap buruk pemandu Malaysia ini memang menakutkan dan majoriti daripada mereka ini hanya mementingkan diri sendiri dan menyusahkan pemandu yang lain. Semuga Rakan Blogger bukan sebahagian daripada pemandu Malaysia yang buruk tingkahlaku ketika memandu.

20110910-154807.jpg

Akibatnya ..

20110910-155433.jpg

Dari lensa iPhone 4

Banyak lagi sikap buruk pemandu Malaysia yang akan dipaparkan di blog ini. Kalau Rakan Blogger ada gambar nak dikongsikan boleh kirimkan ke saya [at] denaihati [dot] com.

Jangan lupa baca

---

  1. kemalangan boleh belaku di mana jua. malang kan tidak berbau…
    Entri terbaru Nana – BERSIH 3.0 di Miri, Sarawak.My Profile

  2. woow…
    harus ditingkatkan lagi..
    Waloetz
    Entri terbaru dont ever – PEROLEHAN MEDALI SEA GAMES 2011 | UPDATE 11 NOVEMBERMy Profile

  3. mmg semakin hari semakin buruk sikap pemandu di jalan raya…kdg2 ingatkan diri sendiri..supaya jgn bersikap penting kan diri sendiri di jalan raya.
    Entri terbaru rosezha – hari sabtu bakal menjelang…My Profile

  4. hanya orang-orang yang tidak tahu aturan yang berbuat seperti itu…
    semoga kita tidak termasuk….
    Entri terbaru obat herbal darah tinggi – Agen XAMthone Plus JakartaMy Profile

  5. mudah-mudahan hanya sebagian kecil saja pemandu yang berbuat seperti itu….
    Entri terbaru obat herbal penyakit stroke – Agen XAMthone Plus JakartaMy Profile

  6. semoga para pemandu sadar kalau yang mereka lakukan itu sama sekali tidak baik…..
    Entri terbaru obat herbal radang paru-paru – Agen XAMthone Plus KendalMy Profile

  7. semoga para pemandu di malaysia bisa lebih tertib lagi……
    Entri terbaru obat herbal penyakit diabetes – Agen XAMthone Plus KendalMy Profile

  8. Marilah kita taat pada aturan pemerintah untuk meningkatkan kemaslahatan umat ini. Sebenarnya kita sendirilah yang merugi atas kejadian macam itu.
    Entri terbaru Program Kasir – Selamat DatangMy Profile

  9. obat herbal jantung koroner says:

    bersikaplah yg wajar jgn spri itu

  10. pelancong dtg kl, mesti terkejut dgn pemandu teksi di kl ni, bawa kete mcm jet..
    Entri terbaru iman haikal – Cara mudah untuk menghilangkan jerawatMy Profile

  11. tentunya itu harus segera diatasi bila memang pengguna jalan sudah tidak merasa nyaman dengan sikap mereka…..
    Entri terbaru obat asam urat – Obat Herbal AsmaMy Profile

  12. mereka tidak sedari bahawa jalan raya dan kenderaan adalah kemudahan yang mempunyai peraturan dan disiplin yang wajib dipatuhi, bukan nak tunjuk lagak ikut suka hati dan menganggap mudah cara memandu. terutama penunggang motosikal memang tak de disiplin langsung memandu ikut cara sendiri sesuka hati – mereka smua ni sebenarnya menempah maut!! maut akan tiba hanya tunggu masa di jalan raya tu ! !
    Entri terbaru musi – Yakinlah kepada “Kepercayaan”My Profile

  13. amat bersetuju..kalau kita tengok pada statistik ops sikap hari tu..jumlah kemalangan dan yang maut pun meningkat. Kalau ikut pengalaman,kenderaan besar dan berat ni guna jalan tanpa hiraukan pengguna lain..buat jalan macam jalan mak bapak dia..
    Entri terbaru blackrosehunter – Khasiat dan Kebaikan Minyak ZaitunMy Profile

Trackbacks

  1. […] Macam mana pula dengan keputusan quiz HOW MALAYSIAN ARE YOU? korang? Dapat tak soalan berkenaan sikap pemandu Malaysia yang buruk? Berapa percents korang dapat?? hahahaha!!! Saya dapat 90%!!! Jangan lupa join quiz ni. Buktikan […]

Artikel pilihan...close