Maaf bebanyak sangat

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, banyak sangat perkara yang aku tak dapat nak buat dengan blog ini dalam 1-2 bulan ini. Paling kritikal aku tak dapat nak balas kebanyakkan komen yang ditinggalkan di setiap entri dan memang aku perasaan ramai blogger dah merajuk dan tak mahu singgah lagi ke blog ini akibat kelalaian aku tersebut. Aku pun belum sempat nak update senarai terkini peserta contest Hidup Untuk Memberi yang akan berakhir 31/12/2010. Aku pun belum sempat nak umumukan 10Malaysia top link dan commentator Oktober.

Maaf bebanyak sangat kepada semua visitor kerana semua kelemahan aku. Sebenar dalam tempoh ini aku berada jauh dari Malaysia untuk misi peribadiย  dan insyallah akan kembali akhir December. Doakan aku sihat dan diberi kekuatan serta mendapat bantuan sepenuhnya dari Allah swt.

SALAM AIDILADHA. MAAF ZAHIR BATIN.

[ad#nuffnang336]

65 Comments

  1. Salam Bro DH,

    selamat menyambut hari raya aidiladha yea, moga segala urusan di permudahkan, takpe bro take ur time, saya pasti loyal readers blog nie masih lagi terus setia cuma mungkin tidak meninggalkan jejak je, apa pun blog nie memang best dan berilmiah ๐Ÿ™‚

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!