Seks Pagi Hari

Seks ni memang pekara yang sangat sensitif dalam masyarakat Melayu untuk dibicarakan secara umum. Mungkinkah ketidak terbukaan masyarakat kita menyebabkan banyak masalah sosial di kalangan remaja dan keruntuhan rumahtangga melanda kita sekarang. Kita sering mendengar masalah seks bebas yang mengorbankan bayi-bayi yang dibuang sesuka hati. Statistik peceraian yang tinggi juga disebabkan oleh masalah ketidakpuasan seks.

Seks memang kemahuan naluri setiap manusia anugerah Allah. Dan kerana itu Islam mewajibkan perkahwinan untuk mengesahkan seks secara halal. Alhamdulillah Aku dan wife memang open tentang seks ni. Kami sering berbincang untuk memastikan kelancaran hubungan intim. Aku sentiasa memastikan my wife puas apabila bersama jadi untuk itu aku mesti banyak membaca untuk menambah ilmu. Banyak yang aku terbaca bahawa suami lebih mementingkan diri sendiri tanpa memikirkan bahawa Isteri juga ada kemahuan untuk kepuasan seks.

Rahsia Menambat Nafsu Suami – Ebook terbaik buat para isteri yang ingin memuaskan suami dengan cara yang sensasi

Sekarang ni pun terdapat pelbagai produk yang boleh membantu meningkatkan kemampuan seks samada untuk lelaki atau wanita. Waktu melakukan seks juga penting untuk mendapat kepuasan yang maksimum. Baru-baru ini aku terbaca kelebihan seks awal pagi…so nak kongsi sikit kat teman-teman.

main dengan suami orang

Seks pagi hari banyak kelebihannya. Kajian yang diterbitkan dalam New Scientist pula menyebut dua kali seks pagi hari dalam tempoh seminggu berupaya meningkatkan IgA, antibodi yang membekalkan pertahanan tubuh terhadap mikrob. Seks di pagi hari juga mengurangkan risiko artritis dan migrain. Ia membakar sekitar 300 kalori sejam yang mengurangkan risiko diabetes. Kajian ke atas 300 wanita aktif menjalankan hubungan intim juga mendapati mereka kurang mengalami masalah kemurungan.

Hubungan intim di waktu pagi juga berupaya meninggikan pengeluaran testosteron yang memberikan kekuatan kepada tulang dan otot sekali gus membantu mengurangkan osteoporosis. Sesi intim yang baik di pagi hari membuatkan rambut dan kulit bersinar hasil daripada rembesan estrogen dan lain-lain hormon yang berkaitan.

—————————————————————–

Masalah seksual pada suami menyebabkan isteri mencari makan diluar dan tidak kurang ada main dengan suami orang. Masalah begini tidak akan berlaku sekiranya suami bertindak dengan mencari penawar kepada masalah yang dihadapi.

Rahsia terbaik buat para suami yang ingin memuaskan isteri dengan cara yang sensasi

65 Comments

  1. seks ada kebaikanya jadi perbincangan secara erbuka demi kebaikan adalah satu yang baik bagi pendapat saya

  2. Risau pulak remaja yang belom kahwin pulak gatal nak mencuba info-info camni.. nak “segar” dalam kelas la kononnya… haha
    Curahan rasa MrNamie @ ..Cinta LuarMy Profile

    1. itu memang sudah tentu dalamislam sendiri pun hanya mengalalakan seks untuk pasanganyang berkahwin

  3. Jadikan seks sebagai rutinitas pelepas stres yang menyenangkan. Positifnya, tak hanya kepuasan dan kualitas hubungan yang didapatkan, namun juga bisa meningkatkan kemampuan Anda dalam bekerja.

  4. Ian Kerner, terapis seks dan penulis buku She Comes First pun mengungkapkan, Anda yang memiliki kehidupan seks yang sehat, maka kehidupan lainnya juga sehat. Meskipun tak langsung dampaknya, namun kehidupan seks yang seperti itu berpengaruh cukup besar.

  5. Menurut penelitian para ahli di Universitas Queen di Belfast, ngeseks pada pagi hari akan membuat seluruh otot dalam tubuh Anda bekerja. Selain itu, jantung dan paru-paru Anda pun terlatih seperti halnya melakukan gerakan aerobik. Dalam selang satu jam, aktivitas seksual diyakini dapat membakar sekitar 300 kalori yang tersimpan pada tubuh.

  6. Aktivitas seksual memang dapat dilakukan kapan dan di mana saja, meski kebanyakan orang mungkin lebih suka melakukannya di malam hari menjelang istirahat. Namun tak ada salahnya Anda mulai membiasakan ngeseks di pagi hari, karena aktivitas yang membakar kalori ini akan membuat tubuh Anda lebih sehat.

      1. Bagus, jika dilakukannya sebelum kerja, terutama di pagi hari, sebelum Anda memulai aktivitas kerja. Alasannya, stamina tubuh Anda dan pasangan sudah kembali pulih, setelah istirahat tidur yang cukup. Jadi inilah waktu yang tepat untuk berhubungan seks, karena stamina sudah prima.
        .-= Bang Iwan´s last blog ..1st BlogCamp’s Anniversary =-.

        1. Dengan seks, seseorang juga dapat mengatasi problem stres karena tubuh akan terpicu untuk memproduksi hormon kortisol. Aktivitasnya yang bersifat membakar kalori pun dapat menjaga bobot tubuh sekaligus menekan risiko diabetes.
          .-= Bang Iwan´s last blog ..1st BlogCamp’s Anniversary =-.

  7. wow! memang betul pun seks banyak kebaikannya.
    uiks..tp utk yang dah kawen je r..;)
    .-= kartun´s last blog ..Diperlukan seorang Awek =-.

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!