Romantik Kah Aku?

Dah masuk angka belasan tahun juga aku mendirikan rumahtangga dengan my belove wife, Balqis.  Alhamdulillah dah dikurniakan putera puteri yang hebat. Sehingga ini kami berjaya mengharungi semua dugaan berkeluarga bak kata perpatah sedangkan lidah lagikan tergigit.

Semalam aku baca majalah Keluarga. Ada artikel menarik yang nak dikongsikan bersama teman-teman. Tajuk artikelnya 8 cara kekalkan sikap romantik.

1. Sentiasa memberi ciuman mesra kepada suami atau isteri terutama ketika mahu keluar rumah biarpun sekadar ciuman di dahi.

Komen : Alhamdulillah aku memang tak pernah tinggal ni sejak hari pertama terutama apabila nak keluar mencari rezeki.

2. Mendakap pasangan ketika mahu keluar rumah atau ketika berada di rumah.

Komen : Aku sering lakukan bila nak outstation dan dalam rumah tu ada jugalah 2-3 kali seminggu tak termasuk pelukan yang special tu.

3. Selalu ucapan perkataan kasih dan sayang kepada isteri.

Komen : Adalah sesekali aku kata sayang, darling, love you dan sebagainya pada waktu-waktu tertentu.

4. Memanggil pasangan gelaran tertentu

Komen : Aku selalu panggil ibu dan sesekali panggil ayang atau darling.

5. Sering bergurau senda dengan pasangan.

Komen : Dalam seminggu tu pasti ada 2-3 kali buat kelakar bodoh ..heee.

6. Berjalan beriringan ketika keluar rumah dan berpegang tangan antara satu sama lain.

Komen : Susah juga nak buat ni bila dah ramai askar. Selalu terlupa tapi bila ingat cepat-cepat jalan bersama-sama dan berpegangan tangan.

7. Mengingati hari istimewa dan membelikan pasangan hadiah.

Komen : Memang tak pernah lupa 2 date..birthday dan ulang tahun perkahwinan…hadiah tu ikut ekonomi. Kalau tak dapat beli awal-awal dah bagi tau dan my wife ok je.

8. Kekalkan amalan tidur bersama

Komen : Rugi oooo tidur asing-asing…heee.

Semuga Aku dapat teruskan semua ni dengan izin Allah..insyallah. Teman-teman macam mana??

————————————————————

Masalah seksual pada suami menyebabkan isteri mencari makan diluar dan tidak kurang ada main dengan suami orang. Masalah begini tidak akan berlaku sekiranya suami bertindak dengan mencari penawar kepada masalah yang dihadapi.

Rahsia terbaik buat para suami yang ingin memuaskan isteri dengan cara yang sensasi

Antara penawar yang paling mujarab yang sudah membantu ramai para suami adalah dengan mengambil makanan sampingan VITALPLUS yang dapat membantu meningkatkan tenaga lelaki untuk bersama isteri tersayang. Cuba sekarang hanya RM290 sahaja yang boleh mengubah kehidupan anda dan isteri. Bukan viagra dan bukan bahan kimia yang akan memberi kesan sampingan kepada para suami. 100% herba yang selamat dan sudah mendapat paten daripada pihak berkuasa.

Pakej Percubaan : Sekotak Codi Cafe + 10 kapsul Vitalplus + Sebotol Codi Juice =RM290

Apakah VITAPLUS?

VITAPLUS adalah gabungan unik herba Cordyceps militaris dan Diserticola Cistancheyang dirumuskan untuk meningkatkan daya ingatan, mental dan stamina. Cordiceps militaris dipatenkan (WIPO: 2005/058022A1) yang mengandungi bahan aktif seperti Cordycepin,-asid cordycepic, asid glutamik, polisakarida, asid amino dan vitamin B12.

Vitalplus meransang seks lelaki

Cistanche deserticola dinamakan “Rou Congrong” di China, adalah pembual semula jadi penting. Dalam tradisi, pengamal perubatan Cina mencatatkan sebagai perangsang organ seksual untuk mengatasi masalah mati pucuk, ejakulasi pra – matang dalam lelaki dan kemandulan, Lukoria, metrorhagia banyak di kalangan wanita. Malah, cistanche telah saintifik dikaji dan dilaporkan bahawa ia kaya di phenylethanoid, jenis komponen aktif yang merangsang badan manusia untuk sistem pembiakan.

Kepada yang ingin mencuba sila buat pesanan

beli sekarang

Bertindak sekarang sebelum terlambat kerana ada ramai lelaki dan suami orang yang mempunyai daya seks yang kuat sehingga boleh menambat hati isteri anda yang sedang gersang.

54 Comments

  1. Pastikan pencahayaan bilik tidur yang tidak terlalu terang. Pasangkan lampu aroma terapi dengan wangian lavender untuk menimbulkan mood romantik.

  2. Di waktu terluang, bawa pasangan anda ke tempat yang menenangkan seperti pantai, tasik ataupun tempat yang digemari oleh anda berdua. Jangan lupa menyimpan kulit siput atau batu yang anda pungut bersama untuk kenangkenangan.

    1. Apa kata sekali sekala tukar panggilan manja anda dan pasangan. Selain menghasilkan mood baru bagi hubungan anda, panggilan yang baru juga boleh mengelakkan rasa jemu antara anda berdua.

      1. Peluk pasangan anda sekerap yang mungkin. Terutamanya ketika si dia akan keluar bekerja. Bisikkan ke telinganya bahawa anda sebolehnya tidak mahu dia keluar tanpa anda walaupun seketika dan berharap dia akan pulang segera.

  3. Kirimkan jambangan bunga terus ke pejabat pasangan anda. Pasti ia akan mengembirakannya di samping komen dan perhatian yang diberikan oleh rakan sekerja

    1. Berikan ucapan terima kasih untuk setiap bantuan yang pasangan anda berikan. Ucapkan penghargaan anda dengan sepenuh hati dan hadiahkan ciuman kasih sayang di pipi pasangan anda.

  4. Ambil hati ibu bapa dan ahli keluarganya. Setiap kali anda berdua pulang ke rumah ibu bapa mentua, jangan lupa belikan hadiah ataupun makanan kegemaran mereka. Pasangan anda tentu gembira dengan cara layanan anda terhadap kedua orang tuanya. Tidak mustahil si dia juga akan membuat perkara yang sama terhadap ibu bapa anda nanti.

  5. Hadiahkan sesuatu yang digemari pasangan pada hari lahirnya ataupun di ulangtahun perkahwinan anda. Misalnya menghadiahkan haiwan peliharaan seperti kucing, arnab ataupun kura-kura kecil yang comel sebagai kejutan istimewa. Pasti si dia akan menghargai hadiah anda dan akan menjaga ia dengan sebaikbaiknya.

  6. Jadikan amalan solat bersama suatu kemestian. Wujudkan suasana syahdu selepas solat dengan mendoakan hubungan anda dengan pasangan agar terus diberkati dan harmoni.

  7. Jadi pasangan yang ringan tulang. Luangkan masa membantu si dia memasak di rumah ketika hujung minggu. Anda boleh membantunya menghiris bawang, memotong sayur, atau apa-apa saja tugasan dapur bergantung pada menu yang anda rancang bersama. Pasti pasangan anda berasa bertuah memiliki suami serajin anda!

  8. Sekiranya pasangan anda mempunyai tugasan di luar daerah, nyatakan padanya bahawa anda sangat risaukan keselamatannya. Oleh itu anda telah menyediakan pengawal peribadi khas… iaitu seekor teddy bear untuk menjaganya sepanjang ketiadaan anda.

  9. Beli bintang-bintang yang bersinar ketika dalam gelap, kemudian lekatkan pada siling tempat tidur anda dengan mesej “I Love U”. Apabila lampu dipadamkan, mesej anda akan muncul!

  10. Rasulullah adalah orang yang sangat “romantis” dengan isterinya. Rasulullah terbiasa menyenangkan isterinya dengan cara minum dari gelas bekas mulut isterinya. Tak hanya itu beliau juga makan dari bekas tempat makan isterinya.

    1. Selain itu, sebenarnya kita bisa juga sering mengajaknya makan berdua di tempat-tempat wisata yang romantis, atau di rumah kita sendiri dg meja berlilin, diawali dengan membacakan suatu puisi cinta untuknya diakhiri dengan pemberian Bunga mawar atau melati sebagai bukti cinta padanya.

      1. Disamping itu tak ada salahnya jika kita punya rezeki berlebih, kita bisa belikan kado spesial. Entah perhiasan atau pakaianan yang dia senangi.

        1. Romantis ternyata bisa hadir dari hati yang lembut, jiwa yang damai, yang percaya dan yakin akan kebahgiaan hidupnya telah pasti, kesuksesan adalah takdirnya, dan kesedian jua kegagalan hanyalah sebuah jalan lain menuju ketenangan batin.

          1. Romantis, ternyata bukanlah sebuah kiasan untuk sesuatu yang mendegupkan jantung hati, melayangkan jiwa, melambungkan angan, romantis ternyata bermakna lebih dari yang dipahami banyak orang saat ini.

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!