Dulu kencing manis 9.8, kini 4.4 lepas makan kunyit hitam Black G

Setiap peniaga mahukan keuntungan. Nama pun berniaga, mestilah mahu keuntungan untuk membesarkan bisnes dan kelangsungan hidup.

Namun apa yang lebih menguntungkan ialah dapat membuat manusia lain tersenyum. Misalnya produk kunyit hitam Black G yang rata-rata tahu punya khasiat yang banyak untuk beberapa penyakit. Termasuklah kisah seorang anak yang menggembirakan bapanya, penghidap kencing manis yang kini senyumnya kian melebar.

Ayahnya yang disahkan diabetik sejak 10 tahun lalu, kini beransur baik. Ini testimoni benar, seorang anak yang menyarankan ayahnya makan kapsul Black G selama tiga bulan.

(Admin cuba terjemahkan testimoni dari dialek Terengganu)

“Testimoni abah saya sendiri, nak masuk 3 botol makan Black G dan hari ini appointment doktor, Alhamdulillah dapat result sangat cantik. Doktor memberitahu keputusan pemeriksaan mendapati tahap gula dalam darah sebelum ini 9.8 tetapi turun kepada 4.4.

“Begitu juga dengan tekanan darah yang dulu tinggi, sekarang sudah normal. Malah beberapa bulan lalu, doktor memberitahu yang buah pinggang abah bocor tetapi sekarang Alhamdulillah sudah baik.”

Berita-berita begini membuatkan admin sangat bangga sebagai stokis Black G. Tidak hanya membantu menambah pendapatan ejen, malah membuatkan pelanggan atau pembeli hidup dalam situasi yang lebih sihat.

Kandungan Methoxyflavone dalam Black G menjadi asbab utama dalam melawan radikal bebas terutama bagi pesakit kencing manis. Semua ini ditemui hasil daripada saintis MARDI yang membuat kaji selidik selamat 7 tahun.

Untuk pembelian di Whatsapp, klik SINI

Bagi sesiapa yang mahu direct contact dengan ejen kami, boleh klik di link ini; Senarai Nama Ejen #BlackG yang sudah berdaftar dengan Denaihati Network.

2 Comments

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!