Nuffnang Blogopolis 2012 Blogger yang bertuah

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, pasti ramai yang tertunggu keputusan “Nuffnang Blogopolis 2012 bersama Denaihati” terutama tujuh peserta yang telah susah payah menulis entri khas. Ketika contest ini dirancang aku telah memikirkan kaedah pemilihan yang pasti menyeronokan bukan sahaja kepada peserta tetapi kepada semua Rakan Blogger. Apakan daya manusia boleh merancang tetapi ALLAH SWT juga yang menentukan. ALLAH SWT telah menguji kami sekeluarga sehingga apa yang dirancang untuk contest Nuffnang Blogopolis 2012 tidak menjadi.

Contest tetap diteruskan tetapi kaedah pemilihan pemenang telah diubah. Berikut adalah peserta yang telah layak mengikut urutan masa menyertaan.

1. http://www.namiacinta.com/2012/07/nuffnangg-blogpolis-2012-bersama.html

2. http://daddydee.net/2012/07/nuffnang-blogpolis-2012-bersama-denaihati

3. http://profhariz.com/2012/07/nuffnang-blogpolis-2012-bersama-denaihati

4. http://norfanil.com/nuffnang-blogopolis-2012-denaihati

5. http://www.coretananuar.com/nuffnang-blogpolis-2012-bersama.html

6. http://www.farahaznil.com/nuffnang-blogopolis-2012-bersama-denaihati

7. http://www.faizalpj.com/2012/07/nuffnang-blogpolis-2012-bersama.html

Berdasarkan entri yang dibuat semua layak untuk menjadi peserta Nuffnang Blogopolis 2012 tetapi hanya dua sahaja yang akan dipilih. Oleh kerana kesuntukan masa maka cara yang paling mudah dan adil untuk memilih pemenang adalah menggunakan Random.org. Daripada tujuh peserta setelah dipilih secara random dua peserta pada sequence teratas terpilih untuk bersama team Denaihati ke Nuffnang Blogopolis 2012.

Beikut adalah pemenang mengikut pilihan Random.org :

Nuffnang Blogopolis 2012

Terima kasih kepada semua peserta. Tewas bukan bermakna anda tidak terbaik insyallah ada rezeki yang lebih besar dilain masa.

Tahniah kepada Blogger Namia dan Profhafiz yang memang sudah tidak asing dengan blog Denaihati. Semuga selepas ini dengan ilmu yang diperolehi di Nuffnang Blogopolis 2012 dan bertemu dengan khalayak Blogger dari berbagai gengre pasti akan meningkatkan motivasi untuk menjadi Blogger yang memberi manafaat kepada manusia seluruh alam. Pengalaman hebat Namia dan Profhafiz menjadi peserta Nuffnang Blogopolis 2012 akan dikongsikan di blog Denaihati sebagai penulis jemputan.

Nota : Kepada Namia dan Profhafiz sila tinggalkan contact number di admin [@] denaihati.com  untuk admin hubungi.

Comments

Trackbacks