Google Plus dah join ke

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, aku bukanlah antara orang pertama yang join Google + kerana ketika dilancarkan aku bukan antara yang mendapat jemputan samada dari Google atau Rakan Blogger. Walaupun bukan antara yang pertama tapi aku antara yang terawal join Google + setelah mendapat jemputan dari Blogger Azman Ishak (Terima kasih bro). Masih ramai rakan blogger yang tak pandang Google + ni sebab katanya lebih suka Facebook dan sudah banyak bukti projek Google selalunya gagal.

Aku jangkakan Google + akan menjadi social network yang sangat besar mengatasi Facebook dalam masa terdekat. Khabarnya dah berpuluh juta join Google + dalam tempoh 1 bulan percubaan. Sudah pasti Google + akan memberi kesan yang besar terutama trafik untuk blog.

Aku sedang belajar mengintegrasikan Facebook dan Twitter dengan Google +. Dah jumpa caranya tapi biar aku cuba dulu sebelum kongsikan tutorial gabungkan Facebook dengan Google + dan Twitter dengan Google +.

Terima kasih kepada 73 Rakan Blogger yang dah masukan aku dalam circles G+. Kepada yang dah ada akaun Google + sudi-sudikan add @Denaihati dalam circles tu. Kepada yang belum ada akaun Google + sila tinggalkan email di ruangan komen jadi kira boleh saling jemput menjemput.

---

  1. Saya udah punya akun Google+ tapi masih sedikit temannya.
    Entri terbaru Ibang S R – Britax StrollerMy Profile

  2. dah join Google+. Tapi masih takdapat sambutan la T.T

    Meh la follow kat G+ saya.

  3. dah bukak page juga guna G+ ni… tp masih xberapa aktif kot.. :p
    Entri terbaru Ummi Hanie – SBPA dimansuhkan dan penambahbaikan SSMMy Profile

Trackbacks

  1. [...] Rakan Blogger yang sudah join Denaihati Google + joom join Denaihati Network Google + Pages. Aku bercadang nak kongsikan banyak gambar-gambar [...]