Rakan Blogger Paling Mesra 2011

Assalamualaikum dan salam 1Dunia, aku tidaklah kecewa kehilangan seorang sahabat seperti tertulis dalam entri “Hilang Sahabat Kerana Bebas Anwar 901”  kerana seperti kata ramai Rakan Blogger pergi satu datang seribu. Blog Denaihati juga mengamalkan prinsip demokrasi tidak memaksa sesiapa menyukai dan tidak menghalang sesiapa membenci. Setiap yang datang akan dihargai terutama yang terus setia bersama susah dan senang.

Sebagai tanda penghargaan kepada semua pengunjung blog ini mulai 1 Januari 2012 telah memperkenalkan Rakan Mesra Bulan Ini seperti yang ada di sidebar. Ruangan ini disediakan untuk Rakan Blogger yang paling banyak meninggalkan komen yang bernas dan tidak lari dari tajuk entri semasa. Sebagai tanda terima kasih bukan sekadar Gravatar dan link blog tetapi entri terakhir dengan status DoFollow juga tersedia dikongsikan untuk tatapan Rakan Blogger yang lain. Selain itu insentif bulanan Rakan Paling Mesra juga akan diteruskan untuk tahun 2012 dengan hadiah RM50/RM30/RM20 untuk top 3.

Untuk berkongsi komen yang tidak berkualiti bukan susah tetapi awas komen anda mungkin akan di delete kalau niatnya hanya untuk mendapat backlinks. Majoriti Rakan Blogger yang masuk top 10 Paling Mesra meninggalkan komen yang berkualiti mengikut tajuk entri yang dibincangkan. Sebagai tanda penghargaan disenaraikan top 10 Rakan Blogger Paling Mesra 2011 dan insentif tunai yang ditaja oleh Program Rakan Niaga Alansar Properties Sdn Bhd.

  1. Bang Iwan (PR4) – RM500
  2. Steward John (PR3) – RM 300
  3. eyra (PR2) – RM200
  4. ekspresiruang (PR2) – RM100
  5. syahrilhafiz (PR2) – RM100
  6. munir ardi (PR0) – RM100
  7. Ahmad Hati (PR2) – RM100
  8. KDN (PR0) – RM100
  9. hafizal (PR2) – RM100
  10. manmala (PR2) – RM100

Kepada semua Top 10 Rakan Blogger Paling Mesra 2011  sila tinggalkan nama penuh, no akaun, no kad pengenalan dan jumlah hadiah yang dimenangi ke saya [at] denaihati [dot] com. Sila maklumkan sekiranya ingin infaq hadiah yang dimenangi kepada Tabung Wakaf Kemboja.

Kepada semua Rakan Blogger terus bersama blog Denaihati bukan sahaja akan mendapat insentif tunai tetapi yang paling berharga sebagai seorang blogger adalah mendapat backlinks daripada link CommentLuv dan Rakan Mesra Bulan Ini. Jumlah komen di Rakan Mesra Bulan Ini dinamik iaitu berubah setiap hari mengikut jumlah komen Paling Mesra Hari Ini.   Rugi kalau tak tinggalkan komen kerana jumlah trafik blog Denaihati yang semakin meningkat setiap hari.

Menyahut seruan baik Eizil Terima kasih semua Rakan Blogger you all memang TERBAIK.

220 Comments

  1. Salam DH
    Wah selamat buat para Rakan Blogger Paling Mesra 2011, alangkah bahagianya berada ditengah2 keluarga DH. Tak jarang pengunjung blog hanya datang untuk sebuah Backlink semata itulah sebab banyak yang meninggalkan komentar tak bermanfaat. Tapi disini di blog DH rata2 komentar2 yang ada betul2 berkualitas sesuai dengan tajuk yang dibahas. Karna dengan begitu kita bisa saling berbagi untuk memberi.
    Curahan rasa Mas Gie @ ..Betwin188.com Agen Bola Terbaik Dukung Anti Rasisme EURO 2012My Profile

  2. Salam pd admin dan rakan2 blogger ….den org baru Di DENAIHATI singgah coz terdapat entry yg dapat memberikan mafaat dan membuka minda pada sye . so akan singgah selalu disini bg saya DENAIHATI ni rugi jika tak dilawati walaupun sehari cehhhh memuji plak ni . apa pun TERBAIK BUAT PENULIS DENAIHATI .
    Curahan rasa yusri @ ..BLOGGER MALAYSIA ROUND NECK SHIRTMy Profile

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!