Pendapatan kedua siapa tak nak kan

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Apa khabar sahabat pembaca setia dan juga yang pertama kali terjumpa blog ini. Terima kasih kepada yang membaca dan komen semua entri antaranya “Kembara tempat menarik di Amsterdam 2018”. Kali ini nak kongsi cara menjana pendapatan ke dua dengan membaca dan menulis.

Kami baru kehilangan FB page yg mempunyai lebih 2 juta follower. Mohon seminit LIKE page baru kami yang penuh dengan ILMU untuk jadi top 10 Malaysia! Klik Sini 

Ada berbagai cara kawan-kawan kita menjana pendapatan kedua untuk menampung kos kehidupan yang semakin meningkat.

Ada yang buat MLM tapi ramai di kalangan kita tak suka MLM.
Ada yang buat katering dari rumah tapi ramai yang tak pandai masak.
Ada yang jadi agen jual produk tapi ramai yang tak minat nak jual produk

Ada tak cara lain nak jana income kedua tanpa perlu join MLM, memasak atau menjual produk.

Penjanaan idea untuk penulisan

Kalau tak nak buat MLM, tak nak masak, tak nak jual produk ada satu cara lagi untuk jana income iaitu rajin membaca dan rajin menulis setiap hari.

Macam mana tu? Soalan biasa yang kawan-kawan akan tanya? Nak tahu bagaimana dapat duit dengan rajin membaca dan menulis kena buat baru tahu bagaimana cara menjana income kedua. Selagi tak buat kita tak akan faham potensinya.

Pengalaman Abang menulis blog Denaihati ini selama lebih 8 tahun, alhamdulillah antara syarikat yang pernah bekerjasama dengan Denaihati Network adalah.

Toshiba, Acer, Honda, Volvo, Yeo’s, MDEC, Intel, MML, Sharp, Dulux, Lazada, LG, Petronas, Shell, Manhajj Mutawwif, Volkswagen, Terapi.my, Upin & Ipin, Nu Cafee, Sun Century, Amar Iman Development, Scholl, Ephyra, Jamu Ratu Malaya dan banyak lagi. Terkini Taman Perumahan Salak Lestari. (Kepada founder-founder produk yang perlukan bantuan untuk mempromosi produk boleh email ke admin@denaihati.com).

Tengok contoh sifu Khairul Hakimin Muhammad membaca dan menulis dan membaca dan menulis dan membaca dan menulis dan membaca tanpa henti. Hasilnya sangat hebat bukan sahaja membaca dan menulis menjadi pendapatan utama malahan telah melahirkan ramai lagi usahawan menulis yang menjana pendapatan yang lumayan. Nak tahu bagaimana cara Sifu Khairul buat boleh baca eBook beliau @ http://bit.ly/bukuKHM

Mungkin kawan-kawan tak percaya sebenarnya r amai yang jadi jutawan senyap dengan hanya membaca dan menulis sahaja.

Kawan-kawan pun boleh yang penting kena berani bertindak sekarang.

32 Comments

Comments are closed.

OTHER POSTS

Subscribe to Denaihati

Dapatkan artikel terkini terus dalam email anda!