Video Robert Green yang mengecewakan peminat England seluruh dunia

Salam 1Malaysia, FIFA World Cup 2010 sudah bermula. Sehingga entri ini ditulis demam piala dunia tidak begitu memukau apabila daripada 6 perlawanan 4 berakhir dengan seri. Bagi aku gol yang paling menarik setakat ini adalah jaringan pemain Afrika Selatan ketika seri dengan Mexico. Gol terpantas ketika ini adalah jaringan Steven Gerrard pada minit ke 4 ketika seri dengan USA.

Saat paling malang dan memalukan apabila Robert Green penjaga gol England terlepas bola yang menyebabkan England seri dengan USA. Sebelum ini pun Casillas penjaga gol Sepanyol merungut dengan kualiti bola yang digunakan untuk FIFA World Cup 2010. Apa pun alasan seandainya England gagal kepusingan seterusnya pasti ianya menjadi igauan buruk kepada Robert Green.

Dah berkali-kali aku saksikan video kesilapan Robert Green mendakap bola tendangan pemain USA yang mengecewakan peminat England seluruh dunia.

Kepada teman-teman yang dan memilih England sebagai Juara Piala Dunia 2010, jangan kecewa kerana perjalanan masih jauh. Kepada teman-teman yang sudah memilih pasukan favorite tetapi masih belum buat entri kenapa tidak, jangan hanya tinggalkan komen sahaja jika ingin menang RM250. Untuk mengetahui cara menang RM250 dengan memilih pasukan yang anda fikir akan menjadi juara sila terus ke FIFA World Cup 2010 demam BOLA bermula. Cepat buat entri tarikh tutup pada 19/6/2010.

Untuk berita dan keputusan terkini Piala Dunia 2010 sila ke http://info.denaihati.com.

[ad#advertlets336]

---

  1. saye tak pernah tengok bola hehehe…

  2. apapun boleh terjadi… ternyata semalam, favorit saya kalah….

  3. Kita tunggu moment2 selanjutnya….
    Sukses selalu buat bro DH

  4. Selamat pagi sahabat semuanya…
    Gimana kabarnya? moga sehat dan sukses selalu. terutama buat bro DH

  5. alahai green kesiannya..kesilapan mudah dilakukan..sah2 kena marah kt capello kaw2 punya..haha

Trackbacks

  1. Tweets that mention Video Robert Green yang mengecewakan peminat England seluruh dunia -- Topsy.com says:

    [...] This post was mentioned on Twitter by Denaihati, neo d marco. neo d marco said: RT @denaihati: Video Robert Green yang mengecewakan peminat England seluruh dunia http://gengblogger.com/read/164762 [...]

Artikel pilihan...close