Disebalik serangan U.S. ke atas Afghanistan ada Ya’jud dan Ma’jud

Presiden Amerika Syarikat (AS), Barack Obama berikrar untuk membuka ‘lembaran baru’ bagi dunia Islam dan Amerika dalam ucapan bersejarah kepada umat Islam di seluruh dunia di sini hari ini.Diantara ucapan Obama di Cairo untuk Dunia Islam adalah :

On Afghanistan, Obama emphasized that the Sept. 11 attacks had left the U.S. with no choice but to deny al-Qaeda a sanctuary there – squarely challenging the conspiracy theories that still prevail in Egypt and much of the Muslim world that question whether the attacks had in fact been carried out by extremists, who claimed responsibility for the event. “These are not opinions to be debated; these are facts to be dealt with,” he said bluntly. The U.S. would bring its troops home immediately if it could be sure extremists would have no sanctuary in Afghanistan.

Tapi sebenarnya U.S. dan Israel menganggap Afghanistan dan Iran adalah Gog and Magog (Ya’jud dan Ma’jud) yang MESTI dihapuskan kerana di akhir zaman mereka yakin Gog and Magog akan menghancurkan Israel….

And then, from the very region of Iran and Afghanistan (and from the surrounding regions) the armies of Gog [the invigorated Antichrist] will bring under his control the armies of “the Land of Magog.” The Book of Revelation informs us that this Gog will lead these armies from the Magog (this land will represent the far-flung regions of the earth [from all four cardinal directions of the inhabitable earth]. These vast armies will assemble in Iran and Afghanistan (and surrounding areas) to come across the Euphrates River to invade the unwalled nation of Israel (as Israel will then exist in the time of the Antichrist). These armies of Gog will come from the north and east. The River Euphrates will dry up and allow them to move freely toward Israel. This is when they finally assemble in the Valley of Megiddo (at the biblical site of Armageddon). At this final assemblage to mount a war against Jerusalem, God will destroy the armies of Gog who come from the Land of Magog.

Setiap apa yang U.S dan Barat buat ada perkara yang tersirat..kita sahaja terikut-ikut tanpa mengkaji buruk dan baik. Kalau Israel dan U.S. sedar bahawa Dunia semakin menuju kepenghujungnya dan menghampiri KIAMAT..bila kita nak sedar dan berubah?

[ad#advertlets336]

---

  1. Ada dengar2 citer yg Israel dh mempersiapkan pasukan tentera udara mereka utk menyerang Iran…wallahualam.
    Entri terbaru yas – Osama Bin Laden terbunuh dalam serangan USMy Profile

    • Ada juga baca cerita tu tapi yakinlah diaorg tak akan serang seban iran ni syiah adalah ciptaan freemason utk hancurkan islam lihat yg memberontak di yemen n syiria tu semua syiah

  2. Ali ridha says:

    kelebihan tempat sendiri.
    aku pun ada taktik
    untuk kalahkan musuh.

  3. Ali ridha says:

    orang Afghanistan
    ni mereka tak takut
    langsung nak berperang.

  4. Ali ridha says:

    sedar semua orang.
    taktik yang cukup
    busuk dari amerika
    syarikat busuk ini.

  5. Ali ridha says:

    susah nanti jika di bunuh
    ya’juj dan ma’jud ni.
    senang sikit
    cari alasan.

  6. Ali ridha says:

    dunia Arab banyak minyak.
    rugi lah jika amerika tidak bijak merancang
    untuk kaut hasil.

  7. Ali ridha says:

    Alasan 1001 kali beri
    alasan Amerika ini.
    cakap saja nak duit banyak.

  8. kenapa entri ni jarang yang ngomel ya…
    Entri terbaru fais – Marhaban Ya RamadhanMy Profile

  9. sungguh keterlaluan ya bangsa barat…

  10. bermacam-macam taktik bangsa barat gunakan untuk menguasai dunia ni…

  11. waah..mcm2 taktik yea dunia barat ni…tp at least diorg ada kesedaran…kita ni yg masih lalai ni mcm mane..? :sad:

Artikel pilihan...close